10:39 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون وزیر صمت

چگونه از قیمت واقعی اجناس مطلع شویم
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رونمایی از سامانه ۱۲۴ گفت: فرآیند حاکم بر "سامانه اطلاع رسانی ثبت کالا و خدمات" به آرامش بازار کمک شایانی خواهد کرد.
مشکل بیمه تامین اجتماعی قالیبافان در سال ۹۸ حل می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صمت و رئیس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه در سال ۹۸ مشکل بیمه تامین اجتماعی قالیبافان حل خواهد شد، گفت: با همکاری مجلس شورای اسلامی و وزیر صنعت، اعتبار مورد نیاز اختصاص یافته تا بتوانیم بیمه تامین اجتماعی یک میلیون نفر از قالیبافان را تامین کنیم.
دلیل ۲برابر شدن قیمت شکر در کرمان
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه به صورت شفاف اذعان می‌کنم که مردم استان کرمان به دلیل عدم هماهنگی سه دستگاه هزینه دو برابری شکر پرداخت می‌کنند، اعلام کرد: حواله ۳۰۰۰ تن شکر در استان کرمان هم اکنون وجود دارد و هر کسی که به شکر نیاز دارد می تواند به اداره غله استان کرمان مراجعه کند.
خودروسازان حق افزایش خودسرانه قیمت ندارند/ قیمت‌های بازار آزاد خودرو باید کاهش یابد
پایگاه خبری راد: سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) در رابطه با موضوع افزایش قیمت خودرو اطلاعیه‌ای صادر کرد.
 تاکنون هیچ خودرویی از گمرکات ترخیص نشده است
پایگاه خبری راد: ارائه وعده هایی در خصوص ترخیص خودروهای متوقف در گمرک و عمل نکردن به وعده ها در وضعیت کنونی واردکنندگان، تکنیکی برای جلوگیری از فعالیت و از بین بردن و ریشه کنی واردکنندگان خودرو در کشور است.
پشت پرده‌ بازار آشفته محصولات سلولزی – بهداشتی
پایگاه خبری راد: بحران تولیدکننده‌های محصولات سلولزی – بهداشتی از ابتدای اردیبهشت شروع شد و تا به امروز مرتب در حال دست‌وپنجه نرم‌کردن با مشکلات هستیم.
۷۱ درصد واحدهای تولیدی فعال‌اند/ ۴۰۰۰ واحد تولیدی تعطیل داریم
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از فعال بودن ۷۱ درصد واحدهای تولیدی داخلی خبر داد و گفت: ۴۰۰۰ واحد تولیدی تعطیل که مشکل تأمین مالی دارند با حمایت های در دست اجرا از جمله اختصاص ۴۰۰۰ میلیارد ریال مشوق صنایع کوچک و استفاده از اختیارات تبصره ۱۸ مجدداً فعال می‌شوند.
برندهای فیک جمع‌آوری می‌شوند
پایگاه خبری راد- معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در قالب اجرایی‌سازی طرح ساماندهی ورود برندهای پوشاک معتبر، با واحدهای فروش غیرمجازی که عنوان برندهای معروف را یدک می‌کشند اما تحت شبکه توزیع این برندها نیستند، برخورد می‌شود.
صفحه قبل | صفحه بعد